En Burela a Cabalgata de Reis partirá ás sete da tarde da Rúa do Ril e rematará na praza da Mariña, onde se servirá chocolate con roscón.

En Burela ultiman os preparativos da Cabalgata de Reis, que terá lugar o 5 de xaneiro ás 19:00 horas. A cabalgata sairá da rúa do Ril e rematará na praza da Mariña, onde se servirá unha chocolatada a partir das sete e media da tarde. O prezo da ración de chocolate e roscón será de 2 euros. Haberá máis de 100 premios escondidos, cortesía do comercio local, e o sorteo final dun pack de 10 agasallos. 

O concelleiro de Cultura, José Díaz, explicou que “la cabalgata la organiza como estos años anteriores la Asociación Cultural Recreativa Ledicia. Partirá a las siete de la tarde de la rúa do Ril y recorrerá varias calles del pueblo hasta rematar en la Praza da Mariña, en la carpa que tenemos instalada ahora con actividades infantiles, pero que ese día quedará libre para poder recibir a las Reyes Magos, y organizar posteriormente a la recepción la chocolatada, que se estaba haciendo los últimos años a través de Acia. Este año desde hace unos meses, como ya sabe la gente, dejaron de estar activos ya que la directiva que había lo deja y hasta que haya un relevo el Acia no está organizando cosas”.

O edil burelés engadiu que “desde el Concello considerábamos que esto había que mantenerlo porque es un día muy concurrido que gusta mucho a las familias y a los niños, y este tipo de cosas hay que cuidarlas. Este año lo solucionamos desde el Concello, y esperamos que a partir de este 2018 sea un Acia ya consolidada y conformada la que siga organizando tanto esta como otras actividades que venían programando con éxito”.