A Concellaría de Servizos Sociais de Foz organiza cursos para adultos na vila e nas parroquias.

A Concellaría de Servizos Sociais de Foz organiza cursos para adultos na vila e nas parroquias.
 
O Concello de Foz, a través da Concellaría de Servizos Sociais, organiza outro ano máis cursos para adultos na vila e nas parroquias do municipio. A programación está deseñada tendo en conta as preferencias dos veciños, que poderán escoller actividades como o bordado, os bolillos, a zumba, a ximnasia ou o aeróbic. Cada curso ten unha duración de cinco meses e algúns deles xa comezaron.
A concelleira de Asuntos Sociais focense, Mercedes González Alonso, sinala que un ano máis se consultou aos veciños sobre os seus gustos á hora de facer a programación: “siempre seguimos la misma línea, ya que los cursos se realizan en base a las preferencias de los vecinos. Consideramos que no debemos ofertar cursos que no sean de interés para los focenses. Por cada parroquia pueden optar a dos cursos, siempre y cuando haya un mínimo de participación de 10 personas. El coste del curso, dependiendo de cuál sea, es de 10 o 15 euros; el resto del coste de la actividad lo subvenciona el Concello de Foz. Cualquier vecino puede acceder a los cursos que desee, aunque no sea en su parroquia. La información la pueden obtener en el centro social o en la Casa da Xuventude. Algunos de los cursos ya han comenzado. La duración será de 5 meses a contabilizar desde la fecha de inicio de la actividad”. 
Mercedes González engadiu que “ahora mismo ya tenemos en marcha los cursos en San Acisclo, de bordado; en Nois, de bordado y bolillos; en Cordido, de bordado; en San Martiño se va a llevar a cabo un curso de pilates y estamos pendientes de organizar otro curso, a ver que nos dicen los vecinos que prefieren; en Fazouro va a haber bordado y aeróbic; en Cangas, gimnasia y bordado y, en Foz va a haber pilates, bolillos y zumba. Quedan por montar los cursos de Vilaronte, a la espera de que nos digan las preferencias que tienen en esta parroquia”.
González Alonso aproveitou a ocasión para agradecer dende a Concellería a colaboración dos veciños para obter a información necesaria á hora de organizar esta actividade. “Deseamos que todos los cursos sean del agrado de los vecinos”, rematou.