Do 26 de abril ao 2 de maio desenvolverase a campaña "Céntimo Solidario", que organizan AciaFozCCA e a delegación local da AECC.

AciaFozCCA colaborará por cuarto ano consecutivo coa delegación local da Asociación Española contra o Cancro, a través da campaña Céntimo solidario, que se desenvolverá do 26 de abril ao 2 de maio. 

A delegada da AECC en Foz, Nieves Moreda, e o presidente de AciaFozCCA, José Carlos Paleo, foron os encargados de presentala. 

Arredor de 50 locais asociados participan nesta campaña organizada para recadar fondos para a AECC. Neses establecementos haberá situadas huchas para deixar os donativos que @s seus clientes queiran depositar. 

Nieves Moreda dixo que “como el año pasado hubo una interrupción por culpa de la pandemia, vamos a empezar otra vez con actos de los que se pueden realizar en este momento. Este que acabamos de presentar es uno, porque no hay contacto físico de persona a persona y, como el año pasado no tuvimos la cuestación anual, que solemos tener el primer domingo de agosto, vamos a empezar este año con esta ayuda a la que llamamos la campaña del Céntimo Solidario, pero todo el mundo puede aportar desde un céntimo hasta lo que quiera en las huchas que van a estar a su disposición en los comercios de Foz”. 

A delegada da AECC en Foz subliñou que “con este Céntimo Solidario siempre tenemos bastante buenos resultados. La verdad es que la gente de Foz responde y para estas causas mucho más”.

José Carlos Paleo agradeceu “o traballo realizado durante todo o ano pola delegación local da Asociación Española contra o Cancro. Desde o CCA tamén quixemos un ano máis colaborar e poñer o noso gran de area co Céntimo Solidario porque toda axuda, sexa a que sexa é importante”.