Ribadeo acollerá un novo fin de semana tecnolóxico organizado por Apaga o 2 de decembro. E en xaneiro 8 estudantes italianos de FP farán prácticas en empresas desta localidade.

Oito alumnos italianos de FP, que cursan os seus estudios no CFP Zanerdelli, de Brescia, farán prácticas en Ribadeo, a onde chegarán a finais de xaneiro e onde estarán durante un mes. Así o anunciou o director xeral do CFP Zanerdelli, Marco Pardo, que a pasada fin de semana participou en Ribadeo nas actividades da II Semana Europea da FP, organizadas por Apaga. Pardo insistiu na importancia que teñen estas saídas formativas por centros europeos para coñecer as diferentes realidades que se dan en cada país. En Brescia entre o 70 e o 80% dos alumnos que fan FP atopan traballos estables. Os sectores do automóbil, perruquería e estética e cociña son as especialidades que teñen máis saída. En Italia a Formación Profesional divídese por rexións e cada unha está especializada en diferentes profesións. 

Marco Pardo, director xeral do CFP Zanerdelli que aglutina a 9 centros de ensino, agradeceu a invitación de Apaga e salientou que “en Italia tenemos entre un 70 y un 80% de alumnos que una acabado el curso, encuentran un trabajo más o menos estable. Tenemos formación de peluquería, estética, cocina, pastelería, sastrería, secretaría de empresas, mecánica y autoreparación, entre otros. Los alumnos hacen tres cursos y uno de especialización. También tenemos otras actividades de formación para empresas, de formación para adultos y desempleados”.

O director xeral do CFP de Brescia subliñou que “la parte de mecánica es una de las que tiene más salidas laborales además de peluquería, estética y cocina. La Formación Profesional en Italia en cada región apuesta por unas titulaciones diferentes”.

Sobre o fracaso escolar dixo que “en Italia hay mucho fracaso escolar y la Formación Profesional es una modalidad para recuperar jóvenes que han abandonado la escuela. Tenemos desde el 2015 un nuevo instrumento de aprendizaje y los estudiantes van a la escuela en la empresa y pueden conseguir el título. En tres años los estudiantes están 640 horas en la empresa. La parte de empresa es la más importante y también tenemos el área técnico-profesional en la escuela. Así los estudiantes tienen en la Formación Profesional una enseñanza más práctica”.

Pardo comentou que “también tenemos un intercambio de alumnos, podemos mandar a los estudiantes al extranjero, y 8 de ellos estarán durante un mes en Ribadeo en una empresa. Es muy importante para los estudiantes ir por Europa para conocer la realidad europea. El año pasado 80 estuvieron en Inglaterra, Alemania, Francia y Malta, y también este año vamos a practicar esta actividad”.

O director xeral do CFP Zanardelli visitou acompañado polo presidente de Apaga diversos lugares de interese de Ribadeo como o porto deportivo, a ría, a Illa Pancha e tamén a praia das Catedrais, e cualificou este concello como “muy bonito”.

Novo fin de semana tecnolóxico
Por outra banda, o vindeiro sábado, 2 de decembro, terá lugar en Ribadeo un novo fin de semana tecnolóxico, organizado por Apaga. Será un curso de 8 horas totalmente práctico sobre climatización, que impartirá Pedro Álvarez López, técnico de climatización. A xornada discorrerá nas instalacións do hotel O Cabazo, de Ribadeo.