Regatas

01/08/2016
Las regatas de la XXVI Semana Náutica Ría de Ribadeo se celebrarán desde este jueves, día 4, al 10 de agosto. El evento fue presentado por el presidente y otros directivos del Real Club Náutico.
 
Este mediodía fue presentada la XXVI edición de la Semana Náutica Ría de Ribadeo, que un año más organiza el Real Club Náutico de Ribadeo. Las regatas se celebrarán desde este jueves, día 4, hasta el 10 de agosto.
 
El presidente de la entidad, Ramón Acuña, comentó que “tenemos el gusto un año más de presentar la semana náutica, este año es la XXVI Semana Náutica Ría de Ribadeo. Empezará el 4 de agosto para terminar el 10, ese día en cuanto a las regatas y demás porque tenemos por confirmar todavía la fecha de la zalea, y el sábado 13 será la entrega de trofeos”.
 
Ramón Acuña detalló que “este año tenemos una regata al día. Empezaremos el 4 a las cinco...
leer más
Etiquetas:
30/07/2015
A 25ª Semana Náutica, que organiza o Real Club Náutico de Ribadeo, inclúe nove regatas, unha zalea ata o Muíño das Aceas e un campionato infantil de pesca.
 
A 25ª edición da semana náutica que organiza o Real Club Náutico de Ribadeo foi presentada hoxe e na súa programación inclúe nove regatas, unha zalea (excursión lúdica en diversas embarcacións) ata o muíño das Aceas e un campionato infantil de pesca.
O presidente do Real Club Náutico de Ribadeo, Ramón Acuña, que estivo acompañado por varios membros da xunta directiva da entidade, explicou este mediodía que “para o club é unha satisfacción presentar hoxe esta 25ª edición da Semana Náutica, na cal por terceiro ano consecutivo temos un programa sinxelo, pero que abarca todas aquelas actividades que durante a Semana Náutica se viñeron celebrando estes 25 anos”.
Ramón Acuña anunciou que as actividades “empezan o día 6 de agosto e...
leer más