Os Sendeiros, de Foz, farán do 21 ao 23 de xuño unha ruta por Pena Trevinca e Puebla de Sanabria. O prazo para anotarse remata o 27 de febreiro

A asociación Os Sendeiros, de Foz, fará do 21 ao 23 de xuño unha ruta por Pena Trevinca e Puebla de Sanabria. A saída desde Foz será o venres día 21 ás 16:00 horas e ás 16:15 horas desde Ferreira do Valadouro.

Os prezos desta actividade, en réxime de pensión completa, son: 260 euros para socios federados, 265 euros para socios non federados e 270 euros para socios temporais.

O prazo para anotarse remata o 27 de febreiro e a inscrición pode facerse a través dos teléfonos 606.71.84.82 ou 670.36.90.17 ou do correo electrónico ossendeiros@yahoo.es.
Para participar nesta ruta, que é de dificultade medio-alta, a organización recomenda  levar equipo de sendeirismo.

Os responsables de Os Sendeiros explican que “la ruta del mes de junio será para subir a Pena Trevinca, el pico más alto de Galicia, pero por la ruta que parte del lado de Zamora. Es una ruta de dificultad por la duración y porque hay que subir, pero merece la pena. Partiremos de la Laguna de los Peces, recorreremos el valle del Tera y ascenderemos a Pena Trevinca. Toda la ruta es espectacular y las vistas desde la cima son increíbles. Para los que no estén en condiciones de hacer la ruta tenemos programada una visita a Braganza (Portugal). Nos alojaremos en Puebla de Sanabria”.