Descenso

Etiquetas:
22/08/2016
Rematan o 24 de agosto os Mércores de Natureza, organizados polo Concello de O Vicedo. Será cun descenso en kaiak polo río Sor.
 
Este vindeiro mércores día, 24 de agosto, rematan as actividades de mércores de natureza por este verán. Neste caso a actividade será o descenso en kayak do Río Sor, unha actividade que se organiza cada verán porque nos permite dar a coñecer o Río Sor e parte da Ría desde dentro. Nesta ruta, que dura unhas 2 horas, os participantes poderán observar os seguintes puntos de interese: O entorno de Ribeiras do Sor (o punto navegable máis alto do Río), á área recreativa de Ribeiras do Sor, a Illa de S. Martín, as pontes sobre o Río Sor, a paia de Arealonga e o porto do Vicedo. A Actividade está pensada para poder ser realizada por un abano amplo de idades, desde xente moi maior ata nenos a partir de 7-8 anos. Outra opción interesante é que os kayaks vaian ocupados por un neno e un adulto. A ruta desenvólvese a un...
leer más
Etiquetas:
20/05/2016
Los días 21 y 22 de mayo el Club Kayak de Foz se enfrenta a dos nuevas citas competitivas: el LX Descenso Internacional del Miño-Lugo y la 3ª Regata de la Liga Gallega de Infantiles A y B.
 
El sábado, día 21, a partir de las 18:00 horas los cadetes Xoel García, Noel García y Juan Rivas participarán en la LX edición del Descenso Internacional del Miño, prueba organizada por el Club Fluvial de Lugo y la Federación Gallega de Piragüismo y puntuable para el Campeonato Gallego de Ríos y Travesías.
 
En el ayuntamiento de Rábade estará ubicada la salida para las modalidades de K1 y K2 en las categorías de hombre juvenil, senior y veterán, que deberán recorrer 17 kilómetros y medio para llegar a la meta, situada en el Club Fluvial. Por su parte, los hombres de la categoría de cadetes, en las modalidades de K2 y C1, tomarán la salida a las 18.00 horas desde Ombreiro para cubrir un recorrido de 8 kilómetros, en un circuito en el...
leer más