A praza da Mariña, en Burela, será escenario o 30 de setembro dun taller de robótica para nenas e nenos a partir de 6 anos de idade. A actividade é gratuíta.

O Concello colabora na organización dun taller de robótica para nenos e nenas que terá lugar o vindeiro domingo, 30 de setembro, en horario de 17:30 a 19:00 horas na praza da Mariña. A actividade foi proposta pola AMPA do CEIP Vista Alegre, coa que o concelleiro de Educación, José Díaz, se mostra moi contento de colabora. Será realizada pola empresa Robotix. Non fará falta anotarse para participar neste taller gratuíto.

Díaz anunciou que “para el próximo 30 de septiembre, este domingo, está previsto realizar un taller de robótica y programación, enfocado a niños de diferentes edades, de 6 años en adelante. Va a ser un taller gratuito y que tendrá lugar en la praza da Mariña, justo debajo de Capitanía, en la zona de las escaleras. Están invitados todos los niños de los colegios de Burela o que no sean de los colegios de Burela”.

O concelleiro de Educación explicou que “es un taller de robótica y programación en el que los alumnos van a diseñar su propio robot con piezas de Lego. Después van a realizar juegos con esos robots que crean y con otros que traerá la empresa que organiza este taller, que es Robotix. Ellos traerán diferentes piezas hechas con este sistema de robótica para que los niños conozcan más de cerca estas últimas tecnologías. La hora será de cinco y media a siete este domingo, 30 de septiembre, en la praza da Mariña. No es necesario anotarse en ningún sitio, simplemente llegar allí y participar en este evento guiados por la empresa Robotix”.

O edil burelés engadiu que “es una propuesta que nos trajo el AMPA del CEIP Vista Alegre de Burela que desde el Concello apoyamos, cediendo esas zonas de espacio público y colaborando con ellos en lo necesario para organizar este taller. Desde el Concello felicitar sobre todo a este AMPA por estas propuestas que creo que son muy buenas porque se enfocan no solamente a los colegios sino para todos. Son iniciativas que agradecemos y que intentaremos apoyar siempre en la medida de lo posible”.