Turística

Etiquetas:
26/03/2019

Los propietarios del hotel ribadense Casona de Lazúrtegui, Marita Villamil Martínez y Juan José Álvarez Martínez, recibieron el diploma Q de Calidad Turística 2018 en un evento celebrado este pasado viernes en la Cidade da Cultura de Galicia, en Santiago de Compostela. Les fue entregado por el presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo.

Juan José Álvarez explicó que “se trata de la renovación de esta certificación, lo que se hace cada cuatro años. En nuestro establecimiento  tenemos la Q de Calidad Turística desde 2010 y consideramos que es muy importante, sobre todo de cara a los clientes porque les garantiza que tenemos una manera de trabajar. Es complicado conseguirla y mantenerla porque requiere cumplir muchos requisitos, prueba de ello es que somos pocos los establecimientos que la tenemos”.

El...

leer más
Etiquetas:
31/10/2018

O Concello de Ribadeo, desde á Área de Turismo, pon e marcha un novo itinerario turístico que ten como obxectivo “a posta en valor do corazón do noso municipio, o noso interior, un espazo fermoso, que ata o de agora se atopaba discretamente silenciado”, segundo explica Ana Martínez. 

A concelleira ribadense subliña que “estamos diante dun área xeográfica que posúe unhas paisaxes únicas, que fan que este territorio presente un gran potencial turístico, ofrecendo unha gran variedade de recursos de todo tipo, culturais e históricos”. 

Martínez conta que “con este itinerario queremos empregar a riqueza do interior como estratexia diferenciadora de cara a consolidar o turismo de interior como unha alternativa diversificadora da economía local e dos fluxos turísticos, empregando como fío condutor o patrimonio...

leer más