Caldo

Etiquetas:
21/02/2018

A Fundación Rosalía de Castro volve poñer en marcha no aniversario de Rosalía o “Caldo de Gloria”, unha iniciativa inspirada no poema “Miña casiña, meu lar” na que a poeta explica como facer un caldo humilde e no que se relata a épica diaria da supervivencia. (http://rosalia.gal/causes/caldo-de-gloria/

O Valadouro súmase á conmemoración do Día de Rosalía este sábado, 24 de febreiro, coa implicación e colaboración do Concello de O Valadouro, o centro de educación infantil e primaria Santa María de O Valadouro, a asociación cultural Amado Lar e a totalidade da hostalería do Valadouro nunha iniciativa que o ano pasado se puxo en marcha en Padrón, a través da Fundación Rosalía de Castro e que tivo moi boa acollida. 

No Valadouro participan a totalidade de...

leer más
Etiquetas:
18/12/2017

La Galería Terra Branca felicitará las fiestas el próximo sábado, día 23, invitando a clientes, vecinos y visitantes a una tacita de caldo de pollo. Será en horario de mañana y de tarde a las puertas de este establecimiento situado en la Avenida de Galicia. El propietario de Terra Branca, José Ramón Leal, cuenta que es una tradición ya implantada en varios países europeos y que este año tendrá lugar también en Ribadeo.

Leal cuenta que “el sábado, 23 de diciembre, durante todo el día, vamos a estar en las puertas de nuestro establecimiento ofreciendo una bebida caliente, en este caso un caldito de pollo, a quien pase por aquí, entre o no entre a la Galería, nos divierte que sea todo el mundo el que nos acompañe en esta acción nueva y navideña”.

El propietario de Terra Branca comenta que “en grandes capitales...

leer más