Socios

Etiquetas:
12/11/2020

AciaFozCCA suma novos asociados e supera os 140 no mes de novembro. A última incorporación é a de Mc Automotive. 

Os propietarios desta empresa, que conta con máis de cinco anos de experiencia no sector, decidiron instalarse en Foz “porque aquí tiñamos bastantes clientes. Ademais nesta zona non hai negocios similares”. Antes tiveron presenza en Burela e tamén en Cervo. As expectativas son boas: “agardamos seguir aumentando a nosa presenza en Foz e ir expandindo o noso negocio cada vez mais”. 

Mc Automotive está situado na rúa Cervantes, 41-baixo. Abre de luns a vernes de 9:30 a 13:30 horas e de 15:30 a 19:30 horas. E os sábados de 10 a 13 horas. Os domingos e os festivos pecha. 

Desde Mc Automotive comentan que “os nosos clientes poderán atopar vehículos de gama media alta, principalmente...

leer más
Etiquetas:
30/10/2020

AciaFozCCA sigue sumando asociados y llega este mes de octubre a los 140. La última incorporación es la de Triple A.

Esta empresa se puso en marcha en febrero de 2020 como colaboradora de Naturgy, aunque lleva instalada en A Mariña desde el año 2014. Triple A está situada en la calle Álvaro Cunqueiro, 15-bajo, de Foz. Y su horario de apertura de lunes a viernes es de 9:30 a 13:00 horas por las mañanas y de 15:30 a 20:00 horas por las tardes. 

Su responsable, Lorena Rodríguez, asegura que “la acogida por parte de la clientela está siendo muy buena, ya que la base de nuestro trabajo es la satisfacción de nuestros clientes”.

Triple A ofrece “todos los servicios administrativos que implica ser un centro de atención al cliente y como valor agregado contamos con la parte de instalaciones de gas...

leer más
Etiquetas:
19/05/2020

Acisa Ribadeo inicia una campaña de captación de socios, debido a las llamadas registradas en los últimos días de negocios interesándose por los servicios que ofrece la asociación empresarial. 

El colectivo envía una comunicación a los establecimientos de Ribadeo, que no son asociados, en el que ofrece información del trabajo realizado en estos duros tiempos ocasionados por el Covid-19, así como de los servicios y de las actividades organizadas a lo largo de todo el año para dinamizar el comercio y la hostelería en Ribadeo. Acisa hace un llamamiento a la unión del empresariado ribadense. 

En la carta Acisa destaca que “en la actualidad desde que comenzó toda esta situación creada por el Coronavirus, venimos informando puntualmente a los miembros de nuestra asociación de todas las novedades normativas,...

leer más
Etiquetas:
03/09/2018

O Pescados Rubén Burela FS estrea setembro coa campaña de socios 2018-19. Os carnés estarán disponibles dende hoxe na sede do club laranxa (Avda. Arcadio Pardiñas, número 97, entreplanta, Burela). Horario de atención: De luns a xoves (10.00-14.00//16.00-19.00) e venres (10.00-14.00).

Con Alma de Campións. Aposta por Nós!, no inicio da tempada máis ambiciosa da historia da Familia Laranxa, o club laranxa mantén as tarifas dos seus abonos e acceso gratuíto para os menores de 18 anos, tanto para os partidos de Primeira División RFEF coma de Segunda División LNFS.

O spot promocional, que a punto está de saír do forno, contou coa colaboración de socios/as, afeccionados, Xoias Laranxas da escola e vecinos espontáneos, xunto a patrocinadores e xogadores/as sénior. 

Tarifas de socios/as para 2018...

leer más
Etiquetas:
22/01/2018

O Pescados Rubén Burela FS xa ten á disposición de tod@s @s interesad@s os abonos de media tempada. Con 50% de desconto, poderás gozar de toda a segunda volta de Primeira RFEF e de Segunda LNFS en Vista Alegre.

Ademais terás as mesmas vantaxes que os abonados de comezo de tempada, cun 10% de desconto no Servizo de Wellness do Thalasso Resort Las Sirenas de Viveiro.

Tarifas Media Tempada 2017-18:

Individual: 40 euros
Familiar: 70 euros
Xubilado: 25 euros
Abono 25 (de 18 a 25 anos): 13 euros

Podes formalizar o teu carné na nova sede do club laranxa (avenida Arcadio Pardiñas, número 97, entreplanta 10). Horario de atención ao público: De luns a xoves, 10.00-14.00 //16.00-19.00 Venres: 10.00-14.00 horas

Non socios. En...

leer más
Etiquetas:
23/02/2017

Acisa inicia unha campaña de captación de socios na que implica a todos os asociados e asociadas. Desde a directiva sinalan que “co fin de que a asociación medre, desde Acisa consideramos a importancia que os actuais socios teñen para poder captar a novos asociados, de aí que ideásemos unha campaña na que eles son o principal eixe”.

A campaña consiste en implicar de forma directa aos 150 asociados actuais para que novos establecementos se poidan unir a Acisa Ribadeo. Cada asociado actual que axude á asociación a facer novos socios recibirá por cada nova alta o importe de dúas cotas en vales de Acisa para gastar nos establecementos que forman parte deste colectivo. 

Acisa considera que “a parte da labor realizada pola xunta directiva e a xerencia é moi importante aproveitar o potencial do trato persoal que os nosos...

leer más