Campamentos

Etiquetas:
24/05/2018

El centro de Kids&Us en Ribadeo organiza campamentos  de verano para los meses de julio y agosto dirigidos  a niños con edades entre 3 y 8 años. Las actividades combinan  el aprendizaje del inglés con la realización de deportes náuticos en los clubs de Foz y Ribadeo.   

La directora del centro,  Laura López Figueroa, explica que “Kids&Us Ribadeo, la escuela de inglés, ofrece para el verano, durante los meses de julio y agosto, campamentos urbanos cien por cien en inglés. El objetivo de estos campamentos, llamados Fun Weeks, es que los alumnos se lo pasen muy bien, disfruten mucho de unas jornadas lúdicas y además que aprendan inglés, que interioricen vocabulario y expresiones. Todo esto lo haremos mediante canciones, cuentos, talleres de teatro, manualidades, juegos y muchas actividades divertidas para los pequeños”.

... leer más
Etiquetas:
02/05/2018

A Consellería de Política Social, a través da Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, oferta na provincia de Lugo 2.235 prazas dentro da campaña de verán 2018; son 80 máis que o ano pasado, o que supón un incremento do 4%

Estes datos foron dados hoxe a coñecer polo delegado territorial, José Manuel Balseiro, durante a presentación da programación de campamentos e campos de traballo para a mocidade que ofrece a Xunta na provincia e que supón un orzamento de 759.487, 75 euros.

Balseiro explicou que dende o 21 de xuño e ata o 30 de agosto sucederanse 26 campamentos, en distintas quendas e agrupados por tramos de idade -poden asistir nenos e nenas dende os 9 aos 17 anos-, que se desenvolverán nas instalacións da Xunta en Viveiro, Portomarín, Ribadeo, Palas de Rei, Lugo, Os Peares e no albergue...

leer más