Piano

Etiquetas:
14/07/2022

El ribadense Guillermo Cruzado Martín dará su tercer concierto de piano en Ribadeo el próximo 24 de julio a las nueve de la noche en el auditorio municipal Hernán Naval. 

El pianista comenta que “para mi es siempre emocionante tocar en Ribadeo, además de suponerme un reto, tanto a nivel personal como profesional. Estoy deseando que la gente venga a escucharme y de disfrutar juntos de la música”.

Guillermo Cruzado interpretará obras de conocidos compositores como Beethoven, Ravel o Liszt, entre otros: “es un concierto de piano clásico romántico y español, va haber una sonata de Beethoven Los Adioses, música romántica de Chopin, música española también como El Pelele de las Goyescas de Granados. El motivo de este recital gira alrededor de la expresión musical de la despedida, y a través del retrato sonoro realizado...

leer más
Etiquetas:
20/04/2022

O vindeiro martes, 26 de abril, terá lugar unha audición de canto e piano na Escola Municipal de Música de Burela. Será na Aula de Banda ás 18:00 horas. 

Desde a dirección do centro pregan o uso de máscara para asistir a este acto. 

O pasado mes de febreiro xa se celebraron audicións de frauta e de vento metal e a principios do presente mes de abril de clarinete. 

 

Etiquetas:
16/04/2019

El próximo 24 de abril el restaurante parrilla O Piano, de Ribadeo, celebrará su décimo aniversario. Ese día a partir de las ocho de la tarde en el establecimiento tendrá lugar un evento en el que ofrecerá pinchos y un vino a aquellas personas que quieren acercarse a Os Garitos a conmemorar esta fecha especial.

O Piano abrió sus puertas en la villa ribadense el 24 de abril de 2009, tras una larga trayectoria hostelera iniciada en el año 1996 a 6 quilómetros de Ribadeo. 

Sus propietarios valoran de forma positiva la acogida que tuvo este cambio de ubicación y se muestran muy satisfechos con su clientela a quien agradecen su fidelidad y “el boca a boca”.

En la carta del restaurante parrilla O Piano podemos encontrar una variada gama de pescados, mariscos, carnes y postres caseros. Los...

leer más
Etiquetas:
30/07/2018

El ribadense Guillermo Cruzado ofrecerá un concierto de piano el próximo jueves, 2 de agosto, en el auditorio municipal Hernán Naval de Ribadeo. Será a partir de las 21:00 horas y el programa estará compuesto por temas de Beethoven, Chopin, Shubert y Albéniz. Guillermo Cruzado anima a asistir al que será su segundo concierto en la localidad y asegura que la experiencia del primero fue muy buena.

Guillermo Cruzado comenta que “va a ser un concierto de música clásica de piano y va a ser un programa clásico y romántico. La primera parte voy a interpretar tres estudios virtuosos de Chopin, una sonata de Beethowen y la segunda parte del concierto va a ser un programa romántico, voy a tocar un impromptu de Schubert, una polonesa militar de Chopin y Cádiz, una canción española de Albéniz”.

Y añade que “después de todo un...

leer más
Etiquetas:
22/11/2016
O centro sociocultural Manuel Díaz Sampedro, de Barreiros, será escenario o 27 de novembro do concerto "Lyricas en Galicia".
 
O centro sociocultural Manuel Díaz Sampedro será escenario este domingo, 27 de novembro, a partir das 18:00 horas da actuación de Lyricas, unha formación musical que compoñen Julia María Dopico (pianista) e Diana Somkhieva (soprano). A primeira é profesora superior de piano e linguaxe musical e a segunda profesora superior de canto. 
 
O título do concerto é Lyricas en Galicia. Os que asistan poderán gozar dunha selección de composicións interpretadas por estas dúas mulleres, entre as que destacan Negra Sombra, Lela, Lonxe da terriña, Os teus ollos…
 
Desde a Concellería de Cultura e desde a Oficina Municipal de Información Xuvenil invitan a acudir a este concerto “especial e...
leer más
Etiquetas:
09/06/2016
Concerto de piano este sábado, 11 de xuño, no Cine Teatro ribadense a cargo de "Moitas máis que dúas Piano Ensamble".
 
Moitas máis que dúas piano ensamble, agrupación pianística xurdida no seo da Escola Municipal de Música e Danza, ofrecerá este sábado, 11 de xuño, ás 20:00 horas no Cine-Teatro un concerto no que se poderán escoitar obras de diferentes estilos que irán desde bandas sonoras ou versións de temas rock ata música clásica… integrados en diferentes formacións. 
 
A agrupación dirixida polo profesor de piano da EMMeD, Martín Bucki, está formada por 5 rapaces e rapazas que estarán acompañados nalgunhas das obras por alumnado de percusión e de danza.
 
A entrada será de balde.
Etiquetas:
06/05/2015
O grupo Nova Poesía ofrecerá un concerto o vindeiro domingo, 10 de maio, no centro sociocultural de Barreiros.
 
O vindeiro domingo, 10 de maio, o grupo Nova Poesía ofrecerá un concerto de música tradicional e clásica de autores galegos para piano, canto e rapsodia. Será no centro sociocultural Manuel Díaz Sampedro a partir das 19 horas. 
O acto, denominado A música e a poesía galegas nas nosas letras, está organizado pola Concellería de Cultura e pola Oficina de Información Xuvenil de Barreiros.
Nova Poesía está composto por músicos de profesión e vocación que viven mergullados na música. Piano: Julia Dopico; Rapsoda: José Luis Mera; e Mezosoprano: Mª José Ladra.