Setas

Etiquetas:
18/10/2017

A Concellería de Cultura e Xuventude organiza unhas xornadas micolóxicas que se desenvolverán durante os días 28 e 29 de outubro. As inscricións para participar poden facerse na Casa da Xuventude ou no número de teléfono 982 58 11 41.

O concelleiro de Cultura, José Díaz, contou que “para el último fin de semana de este mes de octubre, dentro de la programación cultural y como novedad, tenemos unas jornadas micológicas que van a ser impartidas por Cristina García-Echave Puente, licenciada en biología, experta y muy conocedora del mundo de las setas. Es de las personas que más conoce aquí en A Mariña sobre todo tipo de variedades de setas, se puede aprender muchísimo con ella, y por eso decidimos que sea ella quien lidere nuestras jornadas”.

O edil burelés explicou que “estas jornadas van a desarrollarse durante el...

leer más
Etiquetas:
15/10/2017

Xa están aquí as IV Xornadas Micolóxicas de Nordés Faladora.

O sábado, 21 de outubro, haberá unha saída ao monte da man do micólogo José Luis Cuba para 25 persoas, dende as 08:00 da mañá ata pasado o mediodía. Por iso recomendan levar non só os útiles mesmos (cesta, navalla) e roupa e calzado axeitado, senón tamén un bocadillo. “Quedaremos ás 08:00 horas nun aparcamento situado pasado o cruce da estrada de Grañas do Sor coa de As Pontes. Se sodes socias ou socios esta actividade é de balde. Se non o sodes, só son 5€ por persoa. Si vos apetece só tedes que chamar ao 653756454 ou enviar un e-mail a asociacon.nordes@gmail.com”, sinalan desde Nordés Faladora. 
 
E engaden que “se non vos interesa tanto recoller, pero si comer, ou as dúas cousas, temos un plan para a noite do sábado:...

leer más
Etiquetas:
29/10/2016
Hasta el 26 de noviembre se celebran en Tapia las XXVI Jornadas Micológicas y el XX Memorial Sánchez Ocaña.
 
El 28 de octubre dio comienzo en Tapia de Casariego la 26 edición de las jornadas micológicas XX Memorial Sánchez Ocaña, organizadas por el Club Deportivo Básico Marqués de Casariego.
 
La inauguración fue a las 19:30 horas en el Auditorio de la Casa de la Cultura por parte del presidente del Club Deportivo Básico Marques de Casariego, José Manuel Fraga González, y la colaboración de la Banda de Gaitas Marino Tapiega. A continuación hubo una charla para niños a cargo José Eladio Díaz López, socio del club organizador y gran aficionado a la micología. Posteriormente se celebró la entrega de premios del VIII Concurso Escolar de Dibujo sobre Micología y la jornada concluyó con una degustación de chocolate con bizcochos.
 
El sábado 29 de...
leer más