Acuarela

30/05/2022

La galería ribadense Terra Branca acoge una colección de acuarelas del pintor Oniel Rodríguez. El artista se inspira en A Mariña y Galicia para plasmar su depurada técnica pictórica. 

José Ramón Leal, el propietario de Terra Branca, explica que “en esta exposición podemos encontrar un homenaje directo al mar y al entorno que envuelve ahora a su creador, ya que desde hace poco tiempo reside en Burela”.

Oniel Rodríguez, nacido en Cuba, ha vivido también en Grecia y ahora está en España. Lo avalan una serie de premios y menciones internacionales. 

José Ramón Leal subraya que “ahora Oniel Rodríguez está en Terra Branca y eso nos llena de alegría. Queremos recordarles a nuestros visitantes que es una exposición totalmente recomendable y con entrada libre”. La obra de Oniel Rodríguez se une a...

leer más
Etiquetas:
03/03/2022

Este viernes, 4 de marzo,  a las 19:00 horas en la Sala de Arte de la Casa de la Cultura de Burela, tendrá lugar la inauguración de la exposición de “Burela Bonita”, una muestra de acuarelas y acrílicos de Oniel Rodríguez.

Estará abierta desde el 4 de marzo al 4 de abril en horario, de lunes a viernes de 11 a 13 horas y de 18 a 20 horas.

Oniel Rodríguez López, nació en 1986 en Guanajay, La Habana, Cuba. Es un pintor, dibujante, miembro de la AHS, además del Colectivo Plástico del Mariel, del proyecto “Tabla de Agua” y del proyecto “Artes soy entre las Artes” de la Sociedad Cultural José Martí. Su obra forma parte de la colección de importantes instituciones como ICAIC, ICRT, SCJM y de colecciones privadas tanto en Cuba como en otros países como Canadá, Perú, Italia, Alemania, Holanda y Grecia.

Etiquetas:
09/05/2019

O próximo sábado, 11 de maio, terá lugar a inauguración da colección de acuarelas de Alfoz e A Mariña do pintor leonés Juan Ramón Alves Fernández, gañador das dúas últimas edicións do Maratón de Pintura de Alfoz.

Durante o acto de inauguración, previsto para as 11.00 horas no Castelo de Castrodouro, o acuarelista Juan Ramón Alves efectuará unha demostración para todos os visitantes que se acheguen. 

Ademais presentarase o IV Maratón o Aire Libre do Concello de Alfoz, que terá lugar o sábado 27 de xullo e no que poderán participar todos os pintores que o desexen, existindo unha categoría infantil (ata 16 anos) e outra sénior. Como en anos anteriores, a temática será referida ao concello de Alfoz, podendo reproducir calquera motivo, monumento ou paisaxe do termo municipal.

 

Etiquetas:
11/04/2019
O acuarelista leonés Juan Ramón Alves, gañador das dúas últimas edicións do Maratón de Pintura de Alfoz impartirá un taller infantil de acuarela para nenos de 10 a 14 anos.
 
O taller terá lugar o luns 15, martes 16, mércores 17 e xoves 18 en horario de mañá de 10 a 13 horas na aula la OMIX de Alfoz, e nel traballarase na introdución ao debuxo e a acuarela, o coñecemento de materiais e o desenrolo de tres propostas fotográficas.
 
O prazo de inscrición remata o venres 12, as prazas son limitadas e a folla de inscrición poderase recoller e entregar no concello de Alfoz ou descargar da páxina web www.concellodealfoz.com. 
 
Ademais, o artista...
leer más